תגובות אחרונות

    איך ירדתי 20 קילו בשנה בלי ספורט

    הכל התחיל לפני שנה, כשהבנתי שהמשקל העודף לא בריא וגם מכוער. את עצמי. תמיד היה לי קצת עודף משקל, אבל עם השנים, הקילוגרמים התגנבו לאט לאט. בגיל 40 מצאתי את עצמי עם עודף משקל של 20 ק"ג, מרגיש לא בריא ולא מרוצה מהגוף שלי. ידעתי שמשהו חייב להשתנות.

    החלטתי שאנסה לרדת במשקל מבלי להסתמך על ספורט או פעילות גופנית. מעולם לא הייתי אתלטי במיוחד והמחשבה ללכת לחדר כושר או לצאת לריצה דיכאה אותי. זה ממש לא בשבילי. במקום זאת, החלטתי להתמקד בשינוי התזונה שלי.

    הדבר הראשון שעשיתי היה להתחיל לנהל יומן אוכל. רשמתי את כל מה שאכלתי, כולל הגודל של המנות והתחלתי בספירת קלוריות. זה עזר לי להיות מודע יותר למה שאני מכניס לגוף שלי ואיך זה משפיע על המשקל שלי.

    לאחר מכן, התחלתי לבצע שינויים קטנים בתזונה. התחלתי בגמילה ממשקאות וחטיפים מתוקים והחלפתי במים וקצת פירות. התחלתי גם לאכול יותר ירקות, מאכלי עם חלבון ודגנים מלאים. עשיתי מאמץ מודע לבשל יותר בבית, כדי שאוכל לשלוט במרכיבים ובגודל המנות.

    אחד הדברים הקשים ביותר עבורי היה לשבור את ההרגל שלי לאכול מאוחר בלילה. פעם הייתי מחסל חטיפים בעיקר בלילה, והיה קשה לעמוד בפיתוי לפשוט על המקרר אחרי ארוחת הערב. גיליתי ששתיית מים מרובה עזרה לי להתגבר על הצורך בחטיפים ברמה מסוימת. מה שבאמת עזר זה שהפסקתי לקנות חטיפים ןלהביא אותם הביתה.

    ככל שהמשכתי לבצע את השינויים הללו, התחלתי לראות שיפורים קטנים במשקל שלי. ירדתי קילוגרם או שניים כל חודש. עם זאת, ידעתי שאני צריך לעשות יותר אם אני רוצה להגיע ליעד שלי.

    אז גיליתי את עולם ספירת הקלוריות. התחלתי להשתמש באפליקציית מעקב קלוריות בטלפון שלי כדי לעזור לי לעקוב אחר כמה קלוריות אני צורך בכל יום. הצבתי יעד לצרוך בסביבות 2000 קלוריות ביום במקום כ3000 וגיליתי שזה עזר לי לרדת במשקל מהר יותר.

    התחלתי גם לעשות שינויים דרסטיים יותר בתזונה שלי. צימצמתי ככל האפשר מזון מעובד והתחלתי לאכול תזונה בריאה יותר. גיליתי שעל ידי אכילת יותר פירות וירקות, הצלחתי להרגיש שובע וסיפוק מפחות קלוריות.

    הפסקתי לגמרי לשתות קולה, לאכול סופגניות, לקנות ופלים, לשים שמן זית בכל מקום. עברתי לגבינה צהובה 9% במקום 28, להרבה מאוד סלט כל הזמן. הכנתי לשליפה מהירה חתיכות כרוב שזה ממש טעים, גזר, תפוחים שטופים, פלפלים אדומים..

    ככל שחלפו החודשים, התחלתי להבחין בהבדל גדול בגוף שלי. ירדתי 20 קילוגרם בשנה אחת והרגשתי יותר טוב ממה שהרגשתי בשנים האחרונות. הייתה לי יותר אנרגיה והבגדים שלי התאימו לי יותר. הרגשתי גאה בעצמי על שהשגתי את המטרה שלי.

    אבל החלק הכי טוב היה שהמשקל נשאר נמוך. לא רק ירדתי במשקל, אלא גם שיניתי את ההרגלים שלי לתמיד. למדתי לעשות בחירות בריאות יותר ולהעריך את החשיבות של תזונה מאוזנת.

    המסע לא תמיד היה קל, אבל זה היה שווה את זה. כעת אני יכול ליהנות מאורח חיים בריא ופעיל, ואני יודע שלעולם לא אצטרך לעבור שוב את ההתמודדויות של עודף משקל. אם אתה מחפש לרדת במשקל, הייתי ממליץ לך לעשות את זה צעד אחד בכל פעם, ולהיות עקביים עם המאמצים שלך. אתה יכול להשיג את המטרה שלך אם תחליט לקחת את זזה ברצינות. ברור שספורט או הליכה מהירה יעזרו לקדם את כל התהליך ויוסיפו לבריאות הכללית שלך.

    *מבוסס על מקרה ספציפי. מומלץ להיוועץ בבעל מקצוע מתאים לגבי המקרה שלך

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *