תגובות אחרונות

    ניתוח שאיבת שומן- לא דרך לדיאטה

    ניתוח שאיבת שומן עשוי להכניס את מבצע הניתוח לדרך חדשה ולתזונה נכונה, אולם הוא אינו ניתוח להרזייה או לדיאטה קלה!
    חייבים לדעת שאחרי ניתוח שאיבת שומן יש צורך בשמירה על תפריט מאוזן ודיאטה קפדנית. אין צורך בדיאטה חריפה, קיצונית ולא בריאה, אלא בדיאטה נכונה, המותאמת אישית לצרכיך ושומרת מפני עליית משקל.
    אם לא שומרים על דיאטה אחרי ניתוח שאיבת שומן, השומן יחזור ויצטבר בגוף, וקיים סיכוי גדול שהוא יצטבר במקום אחר מאשר קודם.

    אחרי ניתוח שאיבת שומן יש איבוד דם, ולכן מומלץ לאכול גם בשר ולבדוק את רמת הברזל בדם. אכילת מזון עתיר בברזל לא תמיד מספיקה להשלמת הברזל החיוני לגוף ולכן יש צורך בתוספים שונים לאחר בדיקה ויעוץ מהרופא. גם ויטמין B12 יש להשלים באותו אופן.

    איך לשמור על המשקל אחרי ניתוח שאיבת שומן?
    יש להיוועץ במומחה בתחום, דיאטן או רופא העוסק בכך כדי שיכינו תוכנית תזונתית ספציפית המתאימה לך, והמאפשרת ביצועה לאורך זמן.
    דרך מעשית אחת לביצוע דיאטה היא צריכת מעט אוכל כל מספר שעות והמנעות מארוחות כבדות או מזמן ממושך ללא אכילה.
    לדוגמא, ניתן לאכול משהו קטן אחד בכל 3 שעות שישמור על רמת שובע גבוהה עד הארוחה הבאה. ביצה עם פרוסת לחם, אורז, ירקות, קוסמת, עדשים וכדומה.
    ארוחה כבדה משביעה לזמן מוגבל ולאחר מכן מתעורר שוב הצורך בארוחה נוספת. לכן כדאי לחלק את הארוחות למספר ארוחות ביום, כאשר כל ארוחה מכילה את כל אבות המזון, פרי, רצוי ירק ובכך לשמור על רמת שובע אחידה ומתונה למשך היום.

    דרך נוספת לשמירה על משקל תקין לאחר ניתוח שאיבת שומן היא התעמלות אירובית נכונה הגורמת לשריפת שומן בדרך נכונה. חובה להיוועץ ברופא לשם התאמת תוכנית התעמלות נכונה לאחר הניתוח ובדיאטנית לשם התאמת תפריט נכון ובריא!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *