תגובות אחרונות

    סטייק בדיאטה

    האם בזמן דיאטה אפשר לאכול סטייקים?
    סטייק אנריקוט מכיל כמעט 20 אחוז שומן.
    כאשר אנו מנסים לעשות דיאטה, אוכלים ארוחה במסעדה, ומחשבים כל קלוריה וקלוריה, אנו נוטים לשכוח לעיתים את אחוז השומן שיש בסוגי מאכלים שונים. אם נרצה לחסוך בכמות השומן נוכל לעשות בחוכמה ולהזמין את הדבר הנכון. אם אנו מזמינים סטייק של 200 גרם, משמעותו כ 40 גרם שומן פחות או יותר. 40 גרם שומן הם קצת פחות מחצי חבילת חמאה! ביום יום לא היינו מעיזים לאכול חצי חבילת חמאה ואפילו לא רבע, אבל כאשר כל השומן הזה מרוכז בתוך מנת סטייק אחת אנו לא שמים לב לעובדה זו.
    אם אנו רגילים לאכול סטייק באופן קבוע ולא רוצים לוותר עליו, אפשר לעשות כמה שינויים ולשפר את הערך התזונתי שלו.
    כדאי להזמין תמיד סטייק של 200 גרם ולא 300 גרם.
    כדאי לבקש נתח פחות שומני, לא אנטריקוט אלא פילה (יותר יקר אבל יותר בריא) או נתחים אחרים פחות שומניים. כל מסעדה הם נקראים בשם אחר.
    למרות שמי שאוהב אנטריקוט מעדיף פחות סטייק אחר, עדיין הוא יכול להנות מסטייק טוב ופחות שומני.
    כאשר הסטייק מוגש על משטח פריז'ה לוהט- אחוז מסוים מהשומן שלו נמס ונמצא על המשטח. יש להמנע ככל האפשר מאכילת שומן זה, אין להטביל בו צ'יפס, לחם או להשתמש בו כרוטב.
    צריך לנסות ולהמנע ככלל מהזמנת סטייק ולהעדיף מנת בשר דלת שומנים כמו חזה עוף, ובכלמקרה להמנע מרטבים מיותרים ובעיקר רוטב שמנת.
    אפשר לבקש רוטב חריף כלשהו, הדרך כלל הם פחות שמנים מרוטב רגיל או לבקש מהמלצר שיבדוק או יכין עבורךרוטב מופחת קלוריות. אין כאן אי נעימות כלשהי, לא חשוב מה המלצר או הסובבים יחשבו, מי שעושה דיאטה ושומר על בריאותו מקפיד לאכול בריא יותר ולא עושה חשבון לסביבה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר.