תגובות אחרונות

    אפשר לאכול טוסט בדיאטה!

    טוסט יכול להיות חלק משביע בארוחה היומית, כל עוד מכינים אותו בצורה נכונה ולא מגזימים בכמויות. הנה מספר עצות להכנת טוסט בצורה חסכונית בקלוריות:

    טוסטר לא נקי מסתיר הרבה מאוד שומן מיותר וקלוריות עודפות. אם מכינים טוסט, יש לתת לו להתחמם ואז לנקות אותו היטב עם נייר סופג.
    טוסט יוצא טעים יותר אם מורחים אותו במעט חמאה. אבל זה מיותר בהחלט כאשר רוצים לשמור על הגיזרה. לכן אין להשתמש בשום שומן מיותר, חמאה או מרגרינה בהכנת הטוסט.
    לחם מלא יותר בריא, יותר משביע ויותר איכותי. עדיף תמיד לעשות טוסט מלחם מלא ולא מלחם רגיל, מפיתה או מחלה פרוסה.
    גם מעט גבינה צהובה יכולה להספיק. לטוסט אחד צריך פרוסת גבינה אחת. אם יש עודפים של גבינה יש להסיר אותם ולשמור בצד. לא להעמיס את הטוסט בעוד ועוד גבינה צהובה. פחות גבינה- פחות טעים? אז מה.
    יש להעדיף גבינה צהובה שמנה פחות, גלבוע במקום עמק או במקום גוש חלב.
    יש לבקשלפרוס אתהגבינה לפרוסות דקות.
    אפשר להוסיף לטוסט רכיבים שונים אשר יהפכו אותו למשביע יותר.למשל: כף גבינה לבנה 3-5% שומן, פרוסות עגבניה, טונה (ללא שמן!), פלפל חריף ועוד.
    יש להמנע מהוספת מוצרים משמינים כמו זיתים או גבינה נוספת.
    את הטוסט יש לאכול מוגש על צלחת ולא בעמידה הישר מהטוסטר. להוסיף ליד הטוסט מעט (או הרבה) ירקות חתוכים, בצל לבן, בצל ירוק, מעט קטשופ, רוטב טבסקו וכדומה. את הטוסט כדאי לחתוך באלכסון לשני משולשים.
    לקראת סיום האכילה גובר מאוד החשק לאכול טוסט נוסף,הצורך הזה עובר תוך או פוחת תוף זמן מסוים, ולכן יש להעביר את הזמן ולהקשות על עצמנו להכין מיד טוסט נוסף. מומלץ לכן מיד עם סיום ההכנה להחזיר למקרר את כל הרכיבים ולכבות את הטוסטר, כך יקשה עלינו להכין טוסט נוסף והדבר ידרוש יותר פעולות שמושכות את הזמן.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר.